Informerte deltakere på eventer øker verdien på arrangementet.
Informerte deltakere på eventer øker verdien på arrangementet.
I en verden der vi alltid er på farten, er det en utfordring å holde tritt med alle arrangementene vi ønsker å delta på. Som arrangør eller eventbyrå, er det din oppgave å sørge for at deltakerne dine er oppdaterte og informert på hvert arrangement. Her kommer meldingstjenesten for viktige meldinger og påminnelser inn i bildet.
Hvorfor er en meldingstjeneste så nødvendig?
Tenk deg frustrasjonen ved å gå glipp av et arrangement fordi du glemte det, eller ikke fikk beskjeden i tide. En meldingstjeneste hjelper til med å forhindre dette ved å sikre rask, effektiv og nøyaktig kommunikasjon mellom deg og deltakerne, både før, under og etter arrangementet. Man løfter hele opplevelsen med å delta på et arrangement som er velinformert fra arrangøren.
En dyktig arrangør kjenner til flere digitale løsninger
Teknologien utvikler seg stadig, og det gjør også digitale løsninger og meldingstjenester for arrangører. En dyktig arrangør er fremoverlent, gjør mye research og kjenner til mange ulike digitale løsninger som brukes på ulike arrangementer.
Bedre engasjement hos deltakerne
Ved å bruke en meldingstjeneste kan du forbedre engasjementet blant deltakerne. Med regelmessige oppdateringer og påminnelser, kan deltakerne føle seg mer informert og engasjert, noe som kan forbedre deres opplevelse på arrangementet.
Vårt tips til arrangører
Det er nødvendig for arrangører og eventbyråer å sende viktige meldinger til deltakere før, underveis og etter et arrangement. En meldingstjeneste er mer enn et verktøy for kommunikasjon. Det er en betrodd partner som sørger for at alle dine arrangementer går smertefritt, og at hver deltaker er godt informert og klar til å delta.
Her kan du teste en meldingstjeneste:
1
Fyll inn navn og nummer.
2
Vi kontakter deg og gjør klar tjenesten for deg. Du laster ned appen.
3
Allerede nå kan du begynne å sende beskjeder som en vanlig SMS. Ingen av mottakerne trenger å laste ned noe.